Image-empty-state.png

Havlin Anna vagyok

Nehézségekkel küzd gyermeke az élet valamely területén? Gondot okoz az önálló öltözködés, az étkezés, az egyensúly megtartása, a figyelem összpontosítása akár néhány percre is, vagy az egy helyben ülés? Gyermeke tanulási nehézségekkel néz szembe, és nehezen birkózik meg az olvasással, írással, számolással? Esetleg viselkedési problémái vannak? Nehezen tud koncentrálni és a mozgása is összerendezetlen?
Ha igen, forduljon hozzám bizalommal! Budapest XI. kerületében várom az ország egész területéről Önt és gyermekét, ahol az INPP módszer alkalmazásával nyújthatok Önnek, gyermekének és családjának segítséget. Az INPP módszer a természetes fejlődésmenetre épül, a program lépésről lépésre végighalad az alapmozgásokon a megszületés előtti szakaszoktól egészen a mászásig. Átfogó állapotfelmérést végzek a reflexek működéséről és a gyermek egyéb képességeiről, ezáltal a problémák valós hátterét térképezem fel. A felmérés alapján személyre szabott gyakorlatprogramot állítok össze és figyelemmel kísérem gyermeke fejlődését.

Elérhetőségek

Helyszín:

Budapest XI.

Országosan fogadom az érdeklődőket

E-mail:

Mobil:

Image-empty-state.png
Szolgáltatásaim

-INPP egyéni fejlesztő
-Óvodapedagógus

Üdvözlöm weboldalamon

Rólam

Az érettségit követően a Budapesti Corvinus Egyetem Igazgatásszervező szakán folytattam tanulmányaimat, de rájöttem, hogy nem ez a pálya az, ahol ki tudok teljesedni. Mindig úgy éreztem, hogy a gyerekek közel állnak hozzám és a közös hangot is meg tudom velük találni, ezért az ELTE Óvodapedagógus szaka felé vettem az irányt. Közben megszületett első két gyermekem (majd időközben a harmadik is), akik számos gyakorlási lehetőséget adtak szakmám még jobb elsajátítására a munkába lépés előtt.

Az óvodában eltöltött évek alatt rengeteg tapasztalatra tettem szert, közben különböző továbbképzéseken vettem részt. Azonban sajnos arra a tendenciára lettem figyelmes, hogy évről évre egyre több az olyan gyerek, aki valamilyen problémával küzd. A gyermekek nagyobb részénél okoz gondot az egyensúly megtartása, az önálló öltözködés, étkezés és még a néhány percig tartó egy helyben ülés is. Megfigyeltem, hogy sok gyerek rajzolás, alkotás közben ferdén tartja a papírt, a lábát maga alá húzza, esetenként a fejét is megtámasztja. Gyakran előfordult, hogy még az egyszerűbb meséket sem értette meg mindenki, a beszélgetések során is sokszor visszakérdeztek, mintha nem hallanának jól. A nehezebben haladó gyermekek rendszeresen jártak különböző fejlesztésekre, azonban igazán látványos eredményeket egyiküknél sem tapasztaltam. Szerettem volna hatékony segítséget nyújtani ezeknek a gyerekeknek, ezért elkezdtem alternatív lehetőségek után kutatni, így találtam rá az INPP módszerre.

Először a felismerő tanfolyamot végeztem el, majd az egy éves egyéni fejlesztői képzést is. A képzés előrehaladtával egyre inkább másképp kezdtem el látni a dolgokat. Úgy éreztem, hogy jó helyen vagyok, megtaláltam az utamat. Hónapról hónapra egyre jobban összeállt a kép, és kikristályosodott, hogy a fentebb felvázolt nehézségek mögött a fennmaradt primitív, illetve az alulfejlett testtartó reflexek a felelősek, vagyis megkésett idegrendszeri fejlődés áll fenn.

A módszer segítségével a gyermekek egy „második esélyt” kapnak az idegrendszer újraszervezésére, amelynek következtében képesek lesznek jobban teljesíteni. Hiszem, hogy az INPP módszert alkalmazva számos gyereknek és családjának tudok majd a jövőben segítséget nyújtani.